ניהול תיק השקעות

ניהול תיק השקעות

הכול מדברים על הריבית האפסית המככבת בשנים האחרונות, זה טוב וזה גם רע. זה רע כי הריבית הנמוכה שוחקת את הפיקדונות והחסכונות בבנק, הכסף שלכם שוכב סגור בחשבון, הוא אינו זמין, אתם לא יכולים להשתמש בו והכי גרוע, אתם לא מרוויחים עליו. זה טוב, למי שלוקח על עצמו התחייבויות כספיות, הלוואות, משכנתא ועוד ונהנה מריבית נמוכה ומתנאי החזר טובים.

אבל אם אתם שייכים לקבוצת האנשים שיש להם כסף, אפילו מעט כסף, הריבית אפסית מרעה לכם. גם אם תסגרו את הכסף לתקופה ארוכה כמעט ולא תרוויחו עליו.

הבשורה הטובה היא: אתם לא חייבים להפקיד את הכסף בתכנית חיסכון בבנק. אנחנו בחברת "הגס השקעות" מציעים לכם מסלולי השקעות אטרקטיביים, מסלולים שיניבו תשואה יפה וברמות סיכון מדורגות. ככל שרמת הסיכון תהיה גבוהה יותר, כך גם התשואה תהיה גבוהה יותר, אבל גם מסלולים בעלי סיכון נמוך יניבו לכם תשואה נאה ואטרקטיבית.

כאשר אתם בוחרים בחברת "הגס השקעות" לניהול תיק ההשקעות שלכם, אתם בוחרים להרוויח. בחרתם להרוויח, צרו קשר עוד היום, שיחת ייעוץ ללא התחייבות.

מה זה ניהול השקעות, האם הוא מתאים לכל אחד ולמה כדאי לבחור בחברת "הגס השקעות"?

אם יש לכם סכום כסף פנוי ואתם רוצים להשקיע אותו, אבל לא מכירים מספיק את כל המכשירים הפיננסיים שהשוק מציע אתם יכולים להיעזר ביועץ ההשקעות בבנק או בניהול הכסף באמצעות בית השקעות.

יועץ השקעות בבנק הוא עובד של הבנק והוא מייצג את האינטרסים הכספיים ואת ההשקעות שהבנק מעוניין בהם. לעומתו היועצים בבית ההשקעות מייצגים את האינטרסים שלכם. לכם ולהם יש מטרה אחת, להניב כמה שיותר תשואה כספית גבוהה. ולכן הם יחפשו את הכלים והמכשירים הפיננסיים המייצרים את ההזדמנויות הטובות ביותר לרווחים.

הניהול השוטף של תיק ההשקעות שלכם נעשה או דרך הבנק שלכם או דרך חברת השקעות. אם תבחרו להפקיד את הכסף בחברת השקעות תשלמו עמלות נמוכות יותר, אם תבחרו בניהול הכספים באמצעות חשבון הבנק שלכם תעניקו ייפוי כוח למנהל תיקים חיצוני שינהל את תיק ההשקעות באופן שוטף וצמוד מתוך תשומת לב ומחשבה רבה לנעשה בשווקים הפיננסיים בישראל ובעולם. חשוב לדעת: ייפוי הכוח אינו מאפשר למנהל התיק להפקיד או למשוך כסף מהתיק המנוהל, אלא רק לתת פקודות קנייה או מכירה.

חברת "הגס השקעות" פועלת לפי אסטרטגיות של השקעות המתמקדת בראייה ארוכת טווח. כדי להקטין את הסיכונים אנו פועלים בשווקים שונים ברחבי העולם וסוחרים במוצרים מגוונים כמו ניירות ערך, קרנות נאמנות, תעודות סל, מטבעות וסחורות כמו נפט, זהב ועוד.

משך תקופת ההשקעה ורמת הצורך שלכם בכסף, משפיעים על רמות הסיכון של ההשקעה. אם תבחרו בהשקעה לטווח רחוק, תוכלו להרשות לעצמכם רמת סיכון גבוהה יותר המשתלמת בתשואות גבוהות, אך אם יש לכם חובות, אם אתם מתכוננים לרכוש דירה בקרוב ועוד, אם אתם זקוקים לכסף נזיל בטווח הקרוב, נדע לבחור עבורכם מסלולי השקעות אטרקטיביים בעלי סיכון נמוך יותר.

מנהל תיק ההשקעות שלנו יציע לכם השקעות שונות בהתאם לאופי שלכם כמשקיעים סולידיים או כמשקיעים הנוטים לקחת סיכונים ומייחסים חשיבות לנזילות התיק.

צוות היועצים בחברת "הגס השקעות" עבר הכשרות רבות ויסודיות בשוק ההון הישראלי והעולמי. כל היועצים עברו קורסים רשמיים, עמדו בהצלחה בבחינות הסיום והם בעלי רישיון לניהול תיקי השקעות הניתן על ידי הרשות לניירות ערך. אנו מחויבים לכלים ולתקנות המחמירים שקבעה הרשות לניירות ערך כמו שמירה על סודיות, חובה לפעול לטובת הלקוח איסור שימוש בנכסי המפקידים לאף מטרה פרט למטרה של הלקוח ועוד.

צברנו ידע ומומחיות רבה בתחום ניהול תיק השקעות, נשמח לשתף גם אתכם בידע ובהצלחות הרבות שלנו.

ייעוץ חינם