ניהול קופות גמל והשתלמות

ניהול קופות גמל והשתלמות

ניהול קופות גמל וקרן השתלמות בחברת "הגס השקעות" מתבצע על ידי צוות רחב של אנליסטים, מנהלי חשבונות ורואי חשבון . אנו מציעים מספר מסלולים שונים של השקעות בהתאם לנתונים האישיים של כל לקוח.

חברת "הגס השקעות" מנהלת נכסים בשווי של מיליארדי שקלים עבור מאות אלפי עמיתים. צוות המקצועי של החברה צבר ידע וניסיון רב שנים בתחום ואינספור לקוחות מרוצים. בואו גם אתם והצטרפו אליהם.

קופות גמל – כל מה שחשוב לדעת

קופת גמל היא מכשיר חיסכון פנסיוני לעצמאים ולשכירים המעוניינים בחיסכון לטווח רחוק, בחיסכון של כספים שישמשו אתכם לאחר גיל הפרישה.

החיסכון לשכירים מתבצע בשיתוף עם המעביד אשר מפריש בכל חודש סכום כסף עבורכם לקופת הגמל, ואילו העצמאיים מפקידים לבד לקופה ללא השתתפות מעסיק.

החיסכון בקופות הגמל מעניק הטבות מס הן לעצמאים והן לשכירים.

את הכספים מקופות הגמל אפשר למשוך בגיל הפרישה בדרך של קצבה חודשית או היוון הקצבה ומשיכה חד פעמית של כל סכום הכסף שהצטבר בקופה.

בחברת "הגס השקעות" כל הכספים שנצברו בקופות הגמל מנוהלים בדרך מקצועית על ידי בעלי מקצוע שהתמחו בתחום במטרה שהכסף המופקד יניב את מרב התשואה. אנו מציעים מגוון מסלולי השקעה כדי שכל עמית בקופה ימצא את המסלול הייחודי המתאים לו, מסלולים ברמות סיכון סולידית ומסלולי השקעה אטרקטיביים יותר החשופים במידה רבה לשוק המניות.

קרן השתלמות – כל מה שחשוב לדעת

קרן השתלמות היא מכשיר חיסכון המיועד גם לשכירים וגם לעצמאיים המאפשר לחסוך לטווח בינוני והן לטוח רחוק. אפשר לחסוך בקרן השתלמות מקצועית לתקופה של שלוש שנים ואפשר לחסוך בקרן ההשלמות הקלאסית לתקופה של שש שנים.

בעבר קרן ההשתלמות נועדה ללימודים ולהשתלמויות, אך כיום, למעט עובדי הוראה, אין חובה לצאת ללימודים והקרן משמשת כמכשיר חיסכון לכל דבר.

אם אתם שכירים, על כל סכום כסף שתפקידו לקרן ההשתלמות יפקיד גם המעסיק, אך אם אתם עצמאיים תפקידו לבד. בסיום תקופת החיסכון אפשר למשוך את הכספים כמשיכה הונית ללא צורך בתשלום מס.

קרן ההשלמות מעניקה הטבות מס ייחודיות. לעצמאיים, ההפקדה לקרן ההשתלמות נחשבת כהוצאה מוכרת והשכירים לא ישלמו מס על הפקדות המעסיק. בתום שש שנות חיסכון אין חובה למשוך את הכספים, העמיתים בקרן יכולים להמשיך ולחסוך בקרן ולהמשיך ליהנות מההטבות הייחודיות.

חברת "הגס השקעות" מציעה לחוסכים מגוון רחב של מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות. תוכלו לעבור בין המסלולים השונים ללא תשלום של קנס או מס ומתוך שמירה על הוותק של הקרן. החברה מעסיקה צוות עובדים מיומן ומקצועי המתמחה בניהול קרנות השתלמות במסלולים שונים, הצוות פועל במקצועיות ובאחריות, עוקב אחרי המתרחש בשווקים בעולם ובישראל, מנתח את מצב השוק מתוך הסתייעות במכוני מחקר מובילים בעולם.

כל היתרונות בניהול קופות גמל והשתלמות בחברת "הגס השקעות"

אתם קובעים את רמת הסיכון של ההשקעה ואת תמהיל ההשקעות. תוכלו לבחור את סוגי המניות, בארץ או בחו"ל ואת דירוג האג"ח.

תוכלו לבצע מעבר בין מסלולי ההשקעות השונות כדי למרב את התשואה.

אצלנו המוצר שקוף לחלוטין. תוכלו לעקוב אחרי ההשקעות שלכם ברמה יום יומית, הן מבחינת מבנה ההשקעות והן מבחינת התשואה.

עלויות הניהול נמוכות.

תוכלו ליהנות מהטבות מס. לכספים המופקדים בקופות הגמל או בקרנות ההשתלמות יש הטבות מס ייחודיות.

אנו נרכיב את תיק ההשקעות מתוך ראייה כוללת ונקודת מבט רוחבית של כל הנכסים שלכם ומתוך התחשבות בחבויות המס הכלליות שלכם.

ייעוץ חינם